Kurzusvezetőink

Forgács Zoltán János
digitális grafika
A diákok számára az elkészített digitális grafika tükörként működik. Egyszer szépnek látják a tükörképet, máskor kevésbé, de, ha folytatják a munkát, olyan szakmai tudásra és önismeretre tesznek szert, mellyel vezetővé válnak a széphez és harmóniához vezető úton. A kurzus végére elsajátítják a digitális grafika fortélyait és megtanulják, hogyan készítsenek webdesignt, illetve nyomtatott és digitális felületeken megjelenő grafikákat.

Tellér Gina
streaming basic, streaming extra,
e-sport
Nagy hangsúlyt fektetek a kommunikáció fejlesztésére és a csapatmunkára, illetve igyekszem a diákok kiaknázatlan képességeit a felszínre hozni.

Drávucz Katalin
programozás (kezdő)
A programozás egyszerre adja a gondolkodás örömét és a játék önfeledtségét. Tanulása egy olyan folyamat, ami közben büntetlenül lehet hibázni. Diákjaink a kurzusok elvégeztével logikusabb gondolkodást, sok sikerélményt, bátorságot és új barátokat szereznek.

Fejes Jenni
média
Roppant érdekesnek tartom a jelenkor gyermekeinek közeledését a média világához, mert a különböző szórakoztató és közösségi applikációk használata számukra már olyan természetes, mint lélegezni. Megtanítjuk nekik, hogy miként szűrjék ki a „zajt” és váljanak tudatos médiafogyasztóvá.

Zászlós Márton
játékfejlesztés
A számítógépes játékok ötvözik a matematikát és a művészetet, bármely más médiummal ellentétben, teljesen interaktív módon. A kurzus végére a diákok nem csupán alap programozói és játékfejlesztési ismeretekkel távozhatnak, hanem csoport- és projektmunka tapasztalattal.

Herman Katalin
matek felvételi felkészítő (középiskolai)
A legfontosabbnak azt tartom, hogy a tanulók minél inkább saját maguk fedezzék fel az összefüggéseket, a tanítás során igyekszem ezt szem előtt tartani.

Tóth Márton
programozás (haladó)
Amit megtanulunk már a miénk, senki nem veheti el tőlünk - a programozás éppen erre tanít; megmutatja az önfejlesztés fontosságát és szépségét, megtanít megkérdőjelezni saját döntéseinket, és bebizonyítani ezek helyességét is.

Horváth Gergely
3D tervezés és nyomtatás
A 3D nyomtatás kapcsán ismerni kell a nyomtató korlátait, hiszen ez dönti el, hogy terveink közül mit tudunk megvalósítani, és ennek megfelelően kell a tárgyakat megtervezni. Ebben nyújtunk segítséget, hogy az elképzelt és a kinyomtatott tárgy között minél kevesebb információ vesszen el.

Czmorek Dániel
média
A 21. század gyermekei rendkívül fogékonyak mindenre, ami digitális, hiszen ebbe születtek bele. Fontos, hogy megtanítsuk nekik, hogy ezt a tudást miként fordíthatják lehetőségeik kiaknázására a mai modern világban.

Váczi Lilla
média
Információs világunkban egyre nagyobb teret kap a vizuális kommunikáció,
amivel a fiatalok is nap mint nap szembesülnek. Azonban nem csupán egy
technológiai jelenségről van szó, hanem ezen felül a médiumok
értelmezéséről, tartalmuk befogadásáról. Médiaművészként és tanárként fontosnak tartom, hogy a művészet
segítségével lehetőséget adjunk az érzelmi, empatikus képességek
fejlesztésére, amivel egészségesebb és sikeresebb életet élhetünk.

Sipos Melinda
digital making
Két dolog motivál alkotóként jelenleg, amit szeretnék átadni. Az egyik az, hogyan válhatnak mindennapi megfigyeléseink, a minket körülvevő információk és adatok a művész, a designer alapanyagává. A másik, hogy izgalmasnak tartom a manuális és a digitális eszközök keverését, és a mindennapi kommunikációs technológiákkal való kísérletezést.

Salamon Donát
programozás (kezdő)
Egyetemistaként nagy örömmel adom át a tudásom az új generáció tagjainak, így támogatva a fejlődésüket. Teljes mértékben nyitott vagyok mindenféle beszélgetésre és témára. A csapatmunka híve vagyok, így szeretek dolgozni.

Takács L. Panna
matek felvételi előkészítő (középiskolai)
“Nem csak azért szeretem a matematikát, mert alkalmazni lehet a technikában, hanem főleg azért, mert szép. Mert játékos kedvét is belevitte az ember, és a legnagyobb játékra is képes: megfoghatóvá tudja tenni a végtelent.” (Rózsa Péter, matematikus)

Adolfné Szelezsán Edit
matek érettségi felkészítő (középszintű)
Sokan kérdezték már tőlem a diákjaim közül, mire jó a matematika, hol fogom én ezt használni. A válaszom mindig az, hogy valószínűleg a konkrét feladatokat sehol, de a megoldásuk közben fejlődik a gondolkodási képesség, a logika,és ezekre mindenkinek szüksége van. Másrészt az érettségin konkrétan is használni kell! Ebben szeretnék segíteni lépésről lépésre felépítve, hogy a matematika nem mumus, hanem egy logikus rendszer.

Gallina Ági Irisz
stresszoldás (matek felvételi felkészítő)
Nagyon fontosnak tartom a stresszoldást, amit a felvételi előkészítőbe is beépítünk, hiszen bizonyítottan jobban tud teljesíteni az az ember, aki boldogabb és tudatát nem zavarják meg rossz érzések, nem kívánatos gondolatok, felesleges belső feszültségek. Küldetésem pontosan ez, hogy segítsem hatékonyan kezelni a stresszt, elengedni a zavaró tényezőket, hogy a valóban fontos dolgokra jusson elegendő belső kapacitás.